Merhaba 17 gün önce normal doğum yaptım 2 tane dikişim eridi ama şuanda kalanlarda sancı ağrı var ve iltihaplı sivilce olmuş acı veriyor düzenli olarak baticonla pansuman yapıyorum ama gecermi acaba yaşayan oldu mu doktora gitmekten korkuyorum şuanda o yüzden sormak istedim