gamze2535 Merhaba anneler bebeğim 4 aylık uyuma esnasında çok fazla ağlıyor hemde çok şiddetli karnı tok gazını çıkarıyor ama ne eksik neden yapıyor atakla mi alakali bilemiyorum bilginiz var mı
naciyebilgin gamze2535 şuan bizde öyleyiz, uykuya geçememe heh diyorum tam daldı uyanmaz 10 dakka sonra ağlayarak uyanıyor 4,5 aylık muhtemelen atak haftası canları sağolsun da geçiyo bi şekilde
esmaerdemir gamze2535 bizde atak haftasına girdik biberonla içiyor anne sütünü emmiyor bir türlü sağıp veriyorum ben gözüme mendil örtüyorum öyle veriyorum sürekli teklif ediyorum biberonu öyle içiriyorum sende bi dene
gizemm01 gamze2535 benimde 4 ay 13 günlük. On gündür uyku kalmadı. Gece 8 kere uyanıyor sanki eti kesiliyor gibi ağlıyor. Doktor atak zamanı uyku sorunları normal dedi. Kucakta uyutma dedi. Bunla bi düzen tuttur yoksa uzun süre çekersin dedi
bsraavc @gamze2535 4. Ay atağı çokkk zor 5. Aya geçene kadar bitmedi bizim karnı aç olsa da emmezdi ağlaya ağlaya emdi hep geceleri de sık sık uyandı ağlayarak
gamze2535 İnanın şuan sallayarak uyutuyorum hatta sabaha kadar yoksa avazı çıktığı kadar ağlıyor yaklaşık 2 haftadır böyleyiz
gamze2535 yavrupandaannesi napicagimi şaşırdım tekim çok zorlanıyorum eşim akşam işten gelince carsafta sallayıp sakinleştirir uyutuyoruz oda uzun uzun sallanarak
bsraavc @gamze2535 kucakta uyuyunca biraz öyle oturun uykusu derinleşsin sonra bırakın yatağa ben öyle yapıyorum hala
yavrupandaannesi gamze2535 maalesef bende öyleydim tek büyütüyorum bebeğimi annemler yaşadığım şehirden baya uzakta .. Zor ama geçecek biraz sabır dayan 🩷🌸
gamze2535 yavrupandaannesi sağlıkla büyüsünler bı sorun olmasın sağlıklaryla ilgili de bu günler geçici Allah’ın izniyle 💓 hangi şehirdesiniz
gamze2535 hazalla eşimle bizim kıza özel bı durum bence artık demeye başlamıştık sizler yazana kadar 😅
bsraavc gamze2535 kucakta sallıyorsun sandım ben evde hoplaya zıplaya ee ee diye gezinip duruyordum 😅😅 delirmişim gibi bakardı eşim 😂 şimdi biraz sallasam gözleri açılıyor çok değişiyorlar yeni yeni huylar ediniyorlar hepsi geçiyor 4. Ay atağı da geçecek 🙏