Cansucandannn Evolvia rp2 raporlu mama kullanan varmı aranızda varsa ne kadara alınıyor raporumuz varken birde kullananlar kilo aldımı bebişleriniz🥹
Mlkmstf [silindi] merhaba biz normal aptamil kullanıyoruz ama 1 aydır kızarıklığı oldu siz raporlu hani aptamili alıyorsunuz acaba
[silindi] Mlkmstf evet içeriği en iyi olanda Aptamil tadı ve kokusu kötü ams içine prkmez ve vanilya şurubu ekleyince iciyolar
Mlkmstf [silindi] yani vermeye çalıştım ama evolvia meocate içmedi pekmez şeker vanilya hiç bir şekilde içmiyor