Merhabalar 13 Aylık bir kızım var kendi başına gayet güzel sıralama yapıyor yani koltuk kanepe dolap vs tutunup yürüyor yürüme arkadaşı var onu da gayet iyi kullanıyor ama henüz kendi başına yürüyemiyor sanırım cesareti henüz yok onu cesaretlendirebilmek için neler yapabilirim tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz