mybabyberatiko azı dişleri ateş tabi ki yapar ama 39a kadar yükselir mi pek emin değilim. 2 hafta önce oğlumda aynı şeyleri yaşadı, gece karın ağrısı ile uyandı kakam var dedi, kusmak istedi çok az kustu ateiste baktım 37 buçuklardaydı. Sabaha karşı calpol verip duş aldırmama rağmen sonrasında iyice keyifsizlendi ateşi 39lara kadar çıktı. Hemen hastanede aldık soluğu, kan tahlili yapıldı temizdi, viral enfeksiyon dedi doktorumuz, ilaç verdi antibiyotik kullandık ertesi günde ateşi hep yüksekti çünkü. İshali için de probiyotik kullandık. 2 3 gün sonra tamamen düzeldi çok şükür.