Rumeysa_18
Oğlum 6 aylıkken tutunup kalkmaya başlamıştı. Büyüyen beşik kullanıyordum yüksek kademede değilken 1 kere düştü :( Sonra hemen yatak haline çevirdim.

Tuna şu an 18 aylık ama bence en başından beri böyle kullaşmış olsaydım daha rahat edecektim. Şimdi kendi kalkıyor oynayıp sıkılınca uyandırmaya geliyor. Daha erken buna başlayabilirdik. En başta beşik kullandığım için geç başlamış olduk. :)