[silindi] Aldığımız bebek sütlerinin yani mamaların hepsinde 25 derece oda sıcaklığında saklanılması önerilmiş fakat malum yaz ayı ev çok sıcak olabiliyor. Sizler nerde nasıl muhafaza ediyorsunuz mamaları?buzdolabına koyulur mu?