nobody_ Kızlar salgın varmış sanırım ishal ve ateş. Ateşi azıcık düşüp tekrar çıkıyo. Derecede 37,5 falan görünüyo ama başı baya sıcak(koltukaltı ateş ölçer) ne yapıcam ılık duş yapıyorum başka öneriniz
aysegul_my nobody_ başi baya sicaksa kulak enfeksiyonu olabilir bogaz ve kulak iktihabinda öyle oluyo dişte olabilir kAbarık diş eti varmı? Isterseniz bi acile götürün önleminizi alın kulagina boğazina baksinlar
nobody_ aysegul_my gündüz acile getirdim sadece sırtını dinlediler ve karnına baktılar başka herhangi bir şey yapmadılar tekrar gitsem mi
aysegul_my nobody_ gidin bence diyinki sürekli kulagini cekiştiriyo iltihap bişide olabilrmi diyin bazen benim oğlumda kulak enfeksiyonu olurdu bebekken bakmazlardi ben öyle derdim o zaman bakiyolardi benim yalan sölemem önemli değil çocuğumun bogazina kulağina bakmalari önemli
nobody_ aysegul_my çok haklısınız ateşini kontrol altında tutmaya çalışıyorum sabah randevumuz var muhakkak söyleyeceğim doktora