Kızlar merhabalar. 5 yaşında olacak kızım var. 4 senedir çocuk istiyoruz iki düşük oldu. Meğer yapışıklık varmış ileri boyutta. Ameliyat oldum 3 ay kadar oldu. Histereskopi ve laparoskopi oldumm. Yine adet kanamalarım baya az geliyor. Bu durumu yaşayip hamile kalan oldu mu ??