boralii ilaydademirci uykularında çığlık atarak uyanmalar, uykuya direnmeler ağlamalar ağlamalar ağlamalar
meervenurrr ilaydademirci Oğlum 3 yaşında ama 4. Ay ve 8. Ayı hatırlamak istemiyorum direk aklıma gelen sürekli ağlaması ve uyumamasıydı🥲
ilaydademirci nbanba zor bir süre gerçekten çok ağlama krizi oluyor durduk yere siz ne yaptınız ağlama krizlerine nasıl bitti
ilaydademirci rehomm 4 aylktan sonra 3 4 saatte yavrupandaannesi benimki de çok agliyir ama uyku problemimiz yok şükür peki ağlaması nasıl.kesildi
ilaydademirci boralii uykudan ağlayarak sıçrama bense olmadı ama uyanık olduğu saatlerde durduk yere ağlamalar oluyor peki ağlamalar birden mi kesiliyor
boralii ilaydademirci benimki 3.5da başladı 5. Ayda bitti aniden bitti çok garipti 😰 şimdi ise 6 aylık ağlarken gülüyor, gülerken ağlıyor. Her ayı sürprizlerle dolu
ilaydademirci sezer2022 9. Ay da da mı ağlama oluyor aboo yandık desene peki neler yaptınız anlamaması için
ilaydademirci boralii 😱😱😱 şuan benimki de ağlarken gülüyor gülerken agliyor ama ağlama daha çok tabi böyle canı açıyormuş gibi ağlama göz yaşı akıyor o derece zor susturuyorum
kedilivebebekli_ boralii ben de bunu merak ediyordum, 3ay 20günlükken huysuzlanmaları başladı, ataklar böyle 10gün farkla başlıyor mu
sezer2022 ilaydademirci evet 9da iki üç dişi birden geldi kıyamet kopuyordu evde,, napcan beraber ağlıyorduk 🙈🙈 yaşından sonra bi tık rahatlıyorsun
boralii ilaydademirci kendini yırtıyor sanki kolu bacağı çıkmış gibi 😀 bazen benimkisi dinlenme moduna girip devam ediyor. Bilerek yapıyorlar dikkat çekmek için 😭😭
boralii kedilivebebekli_ benimki erken başladı muhtemelen sizinde şansınız yok geçmiş olsun 🥲 emzik vermeyen ben 4.ayda kafayı yememek için emziğe alıştırdım bir nebze rahatlık oluyor tabii
kedilivebebekli_ boralii ben de emzik vermedim ama 2gün önce kendimi emzik araştırırken buldum 😀 bakalım ne zaman pes edip vereceğim 😀 peki emzik çözüm oldu mu?
linosko1 ilaydademirci 4de bisey olmadi da su an 9 aylik oldu ben mahvolduum surekli kucak aglama surekli emme istegi uykuya direnme gece surekli uyanma. Gececek insallah 🤐
boralii kedilivebebekli_ ben uyuyacağı sıralar emzik veriyorum. Bence oldu birazcık. Sürekli ağlıyor seni emmek istemiyor küsüyor inat yapıyor ama emzikte öyle değil o biraz rahatlama sağlıyor. Şahsen benim oğlumda böyleydi
boralii kedilivebebekli_ emzik ise set olarak aldığım markasız herhangi bir emzik. Emzik kabul etmeyen çocuk ne alırsanız alın kabul etmez. Öncelikle ağzına ufak ufak değdirin hoşlanmasını sağlayın birde ağzına verdiğinizde midesi bulanıyor diye kabul etmiyorlar
ilaydademirci boralii benimkide emzik almıyor hemen atıyor ağzından dandik emzik oladim alamadım pahalı emzik aldım almadı ne yapsam almıyor