Ya benim bebeğim gün içinde hep ıykulu gibi geziyor ama gece 500 kere falan uyanıyor gündüz de 10da 11 de kalkıyor bişey de yemiyo düzgünn meden böyle acaba üzülmeye basladım artık. Bakamıyorum faalan diye düşünüyorum gerçekten . bunla ilgili post acacaktım ama sizin poatu görünce yazayım burda belki bişey görürüm bildirim gelirse dedim