İyi akşamlar, öncelikle cevaplarınız için teşekkür ederim şimdiden🙏🏻 oğlum 3 yaşında tuvalet eğitimini tamamladık 2 ay oldu, bu süreçte çişinde bi problem yaşamadık ama kakasını 5 günde zorla yapıyor bi rahatsızlıkta hissetmiyor anlamıyorum hafta da 2 kez anca yapıyor o da kuru kayısılar yulaflar bi çok ishal yapan şeyler yediriyorum anca benim müdahalem olmasa hiç yapmayacak sanki. Bugün eczacı arkadaşımız var ona gittim üç günden sonrası sıkıntı dedi ya fitil deneyelim ya da bağırsak çalıştırıcı şurup dedi fitil koymama asla izin vermez şurup aldım ismi duphalac sabah akşam 5 ml vericem etki etmezse doktora götürücem çok üzülüyorum bu duruma her ne kadar çocukta bi rahatsızlık görmesem de beş günde bir yapması çok canımı sıkıyor. Başına böyle bişey gelen var mı benimle paylaşırsanız sevinirim deneyimlerinizi. Biraz uzun yazdım hakkınızı helal edin🙏🏻