bebitos ben 3 aylık bebeğimi anneme bırakıp işe başladım, çalışmak zorundaydım su an ki hayat şartları biraz zor askeri ücret alanlar icin İnan çok zor. Ne olursa olsun hersey bebeğimin geleceği için sonuçta. İlk başlarda çok zorlandık bebeğimin alışma süreci, benim işime adapte olamamam, ama çok şükür atlattık o günleri, büyüdükçe daha da uysal olmaya başladı kızım🥰 Ve suan 5 aylık herşey evlatlarımız için yeter ki onlar iyi olsunlar😇