bernaa11 söyleyeceklerim ne kadar doğru bilmiyorum ama oğlum kolik bebek olarak doğdu ne uykusu vardı ne de ağlaması dururdu ,öyle böyle 2 aylık oldu babaannem geldi görmeye çocuğa su veriyor musun dedi hayır daha çok küçük dedim o da günde bir iki çay kaşığı su verirsen gaz problemi gider dedi sonuçta görmüş geçirmiş kadın bende öyle deyince vermeye başladım cidden bebeğim rahat çıkarmaya başlamıştı gazını , size kalmış kaç günlük bilmiyorum ama 2 ayını geçiyorsa bence bir yada iki çay kaşığı verin