Sorum başlıkta.işe başlayacağım 10 aylık olacak başladığım zaman ama tam bir meme bağımlısı hep emzirdim mama kullanmadım ek gıda biraz sıkıntılı çünkü alerjisi var şu an ben diyeti açtım onada deneyeceğim inşallah eğer sorun çıkmazsa ben işe gittiğimde ona süt yerine ne verilebilir?hipp 5 tahıllı kaşık mama aldım daha denemedim.sağım yapmayı denicem sütüm var ama çıkmıyor zaten nefret ediyorum sağmaktan.kahvaltı kavanoz mama kaşık mama başka ne olabilir bu ne devam sütü nedir nasıl kullanılır?