byzavr inanın bilmiyorum.. Bende lansinoh biberon vardı çok hızlı bir akışı var bebeğim hemen alıştı çok çabuk içtiği için memeyi hiç emmedi 1 gün denedim sonrasında phılıps avent e geçince ilk zamanlar biberondaki sütü de bitirmesi 20 dk yı buluyodu. İlk emzirmeyi deneyip sonrasında biberon verdim. Önceden sağıp acımasına yakın ısıtıp kenara koyuyordum o arada emzirmeyi denedim hep. Biberonu verirken de ağzına tamamını sokmaya dikkat ettim sadece ucunu aldığında da içiyor ama alışması zor olur gibi geldi bana.