Sevvl hazale966 ne kullanıyorsun canım contratubex çok iyi benim suan dümdüz çizgi bile inceldi yanı kreme bağlıyorum ama vücut yapısından da olabilir bilemiyorum kş
hazale966 Sevvl bende aynı kremi kullanıyorum krem zaten cok iyimiş doktorum önermişti. İz ve kızarıklık icin iyi dedi ama çok hafif kızarıklık var hala. Çok düzenli kullanamıyorum ben tabi unutuyorum bazen
Melovealp 16 ay önce sezeryan oldum,derimin yapısı gereği yapıştırma olmasına rağmen keloid oldu ve kabak gibi belli hala.Orta bölüm özellikle çok belli kenarlar kısmen daha iyi.Geçmiyormuş malesef.
hazale966 Melovealp bende keloid henüz yok. Ne zaman keloid olmaya basladı hatırlıyormusunuz hemen mi
suheyla92 Melovealp yapistirma diye bisey yok gizli dikis o icten dikiliyor disi yapismis gibi bir arada duruyor kumastaki gizli dikisle ayni mantik. Drum aciklamisti bu bir sehir efsanesi demisti lazer dikis yapistirma diye seyler yok demisti 😅
bayanevli3434 biroglanannesii1 tamamiyle mi yok oldu benim dikişti yarısı silindi ama belli beyaz iz yarısı kırmızı? dikişle yapıştırma farklı mı