Benimde boğazım acıyordu 5 gün dayandım ama bir türlü geçmedi daha da kötü hale geldi .. hastaneye gittim faranjit dedi ve antibiyotiksiz geçmez dedi doktor .. antibiyotik başladım .. emzirdiğimi söyledim verdiği antibiyotiğin hem gebelik döneminde hemde emzirirken kullanılabileceğini söyledi .. o şekilde atlattım .. sizde baktınız bir kaç gün de geçmiyor daha kötüye gidiyorsa doktora gidin .. emziren anne hiç ilaç kullanamaz diye bir durum yok bazı hastalıklar antibiyotiksiz geçmiyor