Burkiyyy doğru söylüyorsunuz kolay değil bebişler için daha zor ona çok üzülüyorum. Allah başka sıkıntılarını göstermesin tabii. Bir gün biteceğini unutuyorum sanki hep öyle olacak gibi geliyor içerisindeyken hatırlatmanız iyi geldi teşekkür ederim🌸🙏🏻