10 aylıkken ön iki dişi şerit halinde çürümeye başladı doktora sordum emziği biberonu bırak dedi dedim kullanmıyoruz zaten. O zaman gece beslenmesini kes çünkü ağızda kalan süt şekerli di olduğu için dişi hep ıslak tutup yumuşatıyormuş o şekilde çürüme oluyormuş.