Bebeğim 4 ay 18 günlük bizdede meme reddi başlamıştı bez sayısı azaldı hatta çişinde turunculuklar görmeye başlamıştım. Ama ısrarla emzirmeye devam ettim. Doktorumda sakin olduğu zamanlarda teklif etmemi söylemişti. Bende öyle yaptım az az içiyordu ama sık sık teklif ettim. İçmek istemeyip ağlamaya başlayınca ısrar etmedim. Şimdi daha iyiyiz çok şükür. Ayrıca havalar sıcak, 4. Ay atağı vs derken çok normal. Bu yüzden sütüm bile azaldı ama toparlıyoruz çok şükür eski düzene geri dönüyoruz. Geçici bir süreç olur inşallah sizinde.