cirkinordekyavrusu Ayy ben bugün oğlumu anaokuluna kaydettim çok heyecanlıyım 😁 kırtasiye masrafları bakalım nasıl girecek sevgili annelere bu sene ☠️ 🤣
susunbebekuyuyo cirkinordekyavrusu ben küçük kızım için (özel kreşe yazdırdım)daha şimdiden 11bin kırtasiye parası ödedim. Büyük kızım devlete başlayacak anaokuluna bakalım ona ne isteyecekler liste verecekler sanırım
prenseslerin2annesi cirkinordekyavrusu 4 yaş 3 aylık kıızm e devlette Yaşı kayıt olmaya uygun değildir. yazıyor
Merve-miray cirkinordekyavrusu Keşke biri örnek liste atsa da alsak ya. Bende 150₺ 75₺ kupon var süresi bitmeden kullanırdım ne güzel