Konuşması iyi ama bazı harfleri doğru çıkaramıyor. K ve t gibi. Televizyon izliyor ancak saat sınırlaması var. Hikaye okuyoruz ama daha çok alıştırma kitapları daha çok hoşuna gidiyor. Siz neler yapıyorsunuz daha net ve akıcı konulması için. Birde bu ara ne zaman istediği olmasa çizgi film diyor deli oluyorum :'(