3 ayda sağlıklı beslenme ve spor ile 10 kilo vermiş biri olarak konuşuyorum. Aklınız çelinmesin. Olaya diyet olarak bakarsanız her zaman bozmaya meyilli olursunuz. Olaya sağlıklı beslenme olarak bakın. Kendi sağlığınız için paketli gıda, abur cubur yemeyin. Bir de beyaz ekmeği kesin. Akşam yemeğinden sonra çay kahve (şekersiz) hariç hiç bir şey sürmeyin ağzınıza yeter. Ben bu şekilde 10 kg verdim. Öyle sayılı zeytinler diyet listeleri bana göre değil. Hayatınızdan çıkarmanız gereken zararlı şeyleri çıkarın spor yapın yeter. Kilo verdikten sonraki kıyafetlerin içindeki özgüveni size anlatamam. Selülitlerim yok oldu. Bütün yaz mini şortlarla gezdim. Ve en güzeli her gören kilo vermişsin dedikçe iyice motive oluyorsunuz. Bunları düşünün ve yolunuzdan dönmeyin 🥰