Ebrukskn merhaba sizi korkutmak istemem ama oğlum 8 ay 20 günlük hala gece uykusuna hasretiz. Gün içinde 2 uyku yapıyor oda toplasanız 2 saat. Seviniyorum gece uyur nasılsa gündüz az uyudu diye ama malesef aksam 20.30 civarın da uyuyor sonra 22.00 de kalkıyor 23.30 da kalkıyor sonra zaten 01.30 ,03.00 2 saate yakın uyumuyor ayakta sallıyoruz yok pilates topunda uyutmaya calısıyoruz yok yani eylülde işe başlıycam ve uykusuz kalıcam diye şimdiden çok korkuyorum 😧