Merhaba kızlar bulunduğum şehirde bir özel hastane neredeyse 10 senedir hiç gitmedik 14 yasindaki kızımın e nabiz sayfasında ziyaretler bölümünde bir branşta 4 dk arayla iki muayene olduğu görülüyor kızımın adına.Hastaneyle görüştük biz hiç gitmedik bu ne silinmesini istiyoruz diye.Dikekce yazdık dediler bizde sağlık bakanlığından ve cimerden dilekçe yazdık.Nerdeyse senesi geldi ne dilekçelerden sonuç var ne de hastaneden sonuç ,aynı duruyor bilgi silinmedi.Bu hatalı bilgi girişi silinmez mi?Bu durumda nasıl hareket etmeliyiz başına gelen ya da bilgisi olan var mı?