1.soru- iki kızımı da gece çişe kaldirmadim,kendileri çişim geldi demediği sürece. Bir iki gün kaçamaklar oldu sonra tamamen bitti,ıslaklığı görünce rahatsız oluyorlar ona göre uyuyorlar.
2.soru- Ilk bir hafta evden çok uzaklastirmadim,ilk gunler cok sık gidiyorlar,gün geçtikçe tutma süresi artiyor. Misafirliğe de gitmedim mecbur kalmadikca.