ferahmete Kızlar bebeğii ayağında sallayan anneler daha sonrasında hiç şikayetiniz oldu mu ? Genel olarak gün içinde davranışları nasıl ? Uykulari nasıl ?bebislerinizin
mavililimon ferahmete ayağımda da sallıyorum memede de uyuyor beşikte de salladığım oluyor kucağımda da öyle uyuduğu oluyor her türlü destek var bizde :) 5 aylık bebem desteğe alıştığı için özellikle kucak sabaha kadar saat başı uyanır illa kucağıma almamı bekler
Blueberry0 ferahmete ayağımda sallıyorum gündüz sallamayı bırakınca hemen gözünü açıyor. açmasa dahi kalkıp işlerimi halledeceğim desem bıraktığımı anlayıp hemen uyanıyor. gece 1-2 den önce uyumuyor. 11 gibi uyutmaya başlıyorum. 2 saat sallıyorum aralıksız. 1 tur uyanıyor. Sonrad derin uykuya geçiyor çok zorrrrrrrr 😒🥹
Ccyyln ferahmete küçüğü 4 buçuk aylık onu ayağımda salladım büyüğü iki buçuk yaşında o da kucağımda uyudu ikisi birden bayıldı 😂 ayakta sallıyorum ben de gün içinde de öyle uyuyor ama uykuları hep yarım saat sürüyor
1mucize ferahmete hiç sallamadım 1.5 yaşında yatağa beraber uzanırız mamasını içtikten sonra arkasını döner uyur bazen benim üstümde göğsümde uymak ister öyle uyur. Sonra yatağına bıraktırım.
berrakhsmnlr Önce baya oyun oynatıyorum sonra duş aldırıyorum sonra kremlemiş giyinip mama veriyorum mama vermeye başlayınca ninni açıyorum ayağıma alıyorum uyku arkadaşını kucağına veriyorum mamasını içerken uyuyakalıyor🥹😍🧸
elizk Ben doğduğundan beri yanıma yatırıp uyutuyorum hiç sallamadım sallamak istemedim bazı bebekler büyüdüklerindede isterler o yüzden yanıma yatırıp sarılıp uyutuyorum 7,5aylık aynı devam gündüz uykusunu bitek kucağımda uyutuyorum oda bazen
melekk_ Sallayarak uyutuyordum. 4.ay ataginda her turlu uyuturken agliyordu diye sallamayi biraktim cunku oyle de agliyor. Yataga koyup yanina yatarak uyutmaya basladim. Mozart baby sleep music aciyorum. İlk zamanlar aglamaya devam etti ki bu zaten o ayki huzursuzlugundan kaynakliydi. 5 ay +10 gunluguz. Simdi yataginda o yana bu yana donup uyuyor aglamiyor artik cok sukur bitti o aglamalari. Sadece mizmiz gun icerisinde. Uyuyacagi zaman yaygara kopmuyor
marsuk melekk_ peki ağladığı dönem nasıl bir yöntem izlediniz kucağınıza geri aldınız mı ne kadar ağlattınız biraz ayrıntı verir misiniz ben de alıştırmak istiyorum 2 ay 9 günlük şuan
01012024 ferahmete 4 aya kadar uzandığı yerde ninniyle uyurdu sonra bi süre kucağımda biraz dolandırırdım uyurdu 6 aylıkken arada ayakta uyutuyordum istediği zaman dalıyor istemese ayakta şuan 7 ay 1 haftalık oldu son 10 gündür gündüzleri 7 8 saat ayakta uyuturkende kucağımda 1 saati buluyor dolandırmak zar zor dalıyor yıkıldım resmen 🤲
melekk_ marsuk 4.ayi doldurmasini bekleyin zaten o ay atak yasiyor biraz uzun suruyor. Aglamakli zamanlar siiz bekliyor. Uykuya gecerken cok agliyordu. Yataga yatirip mozart bebek muzigi actim. Yuzunu sevdim oksadim. Cok agladiginda kucagima aldim şş pat yaptim tekrar koydum. Oyle oyle alisiyor. Ama hemen degil. İlk zamanlar bir iki saat yaninda yattigim oldu uyusun diye.
melekk_ marsuk once aglamalari kesildi sonra yavas yavas alisti artik besiginde uyuyor muzigini acip emzigi takinca gozleri gidyor cok sukur. Ama bazen oluyor ki hemen uyumuyor yanima aliyorum o zaman da hareket etmesini engellemeye calisiyorum. Oyle uyuyor
Torpiktospa Salladıkça dozunu arttırdık 17.aya kadar sallandı artık hiç uyumuyordu sallamayı bıraktığım gibi uyanırdı Eğitim aldık bizde
aysenut_11 Valla ben uyku eğitimi veriyorum kendi kendine uyuyor bebiş maşallah Allah nazarlardan korusun pınar sbrıksy hocamdan bin kere razı olsun şuanda 6aylık devam ediyoruz
Snp57asel ferahmete ayagimda sallıyorum kendisi 1 yaşında ben suanlik hiç pişman değilim uyku düzenimiz çok güzel hiç rutinimizi bozmadı doğdu doğalı gece uykuları çok iyi acıktığı zaman uyanır emer tekrar kendilginden geri yatar tabi sabah 7 8 gibi ayakta oluyoruz uykumuzu aldığımız için gayet enerjili oliyor gün içinde günde 2 uyku yaparız erken kalktığı için 11 gibi tekrar geri yatar 1 e kadar uyur bende işlerimi hallederim o arada isim yoksa uyurum onunla diğer uykumuz da 4 5 gibi yaparız 1 saat filan uyur
079aslankuzusu Emerken ayakta bezan memede uyurdu meneyı bıraktıktan sonra yanına yattım o sekılde uyuyo ilk hafta zor oldu alışması hem agladı hemde 2 saat sürdü uyutmam ama şimdı alıstı yarım saatte 40 dakıkada yanında yatarak uyutuyırum ayakta sallıyısan ne kadar erken bırakırsan okadar iyi ayamta uyutmuş biri olarak ayaklarımıza yazıkmış vola sallamışım ta küçükken kend kendibe uyumayı öğretseydım dıyorum ilk bikaç gün tabıkı aglardı ama alışıyo cok cabuk herseye bebekler