Papatya-eylul88 Kızlar bebegim eline aldigi herseyi istisnasız agzina gotürüyor normal mi sizce???varmi bebegi böyle olan.???yeni olan bisey degil bu hep böyleydi.normal mi sizceee
Dila_Annesi Papatya-eylul88 benim 6 aylık kızım var eline ne geçerse direk ağzında tek sizde değil bu sorun herseyi yiyecek birsey sanıyor sonra sinirleniyor 😀
annelerdenbiri O kadar her şeyi ki inanamazsın mesela bugün kafasındaki tokayı çıkarıp yemiş… neyseki kakasından çıktı da rahatladım
annelerdenbiri Papatya-eylul88 aman dikkat edin gerçekten 1 saniyede nasıl başarıyor bilmiyorum ama hedefi gözüne kestiriyor ve hoop ağzına😂
Papatya-eylul88 annelerdenbiri hahaa aynı aynı bazen eline aliyor inceliyor inceliyor yukari kaldiriyir sonra hüppp😀😀😀