Kızlar ben dediğiniz herşeyi yaptım.
Bebeğim 11.5 kilo 4 numara 5 numara kilot bez bir kaç marka sorunu çözemedim ya.
Bizim sıkıntımız bez dolduğu için taşmıyor bez bomboş yan lastiğe doğru işiyor oradan sızıyor sıvıyı tutmadığı için beslerken pipiyi aşağıda getiriyorum.
Yazın neysede kışın ıslak üst sıkıntı ya;((