Elifff61 ben su sekilde yapıyorum uyutuyorum önce ayagımda sallayıp sonra yavasça kucagıma alıyorum o direk meme arıyo zaten ac oldugu için uykuda emiyo yavas yavas ıkı cekıyo 3 bırakıyo sabırla emzıryom ama sonra beşige koyuyorum bu yüzden kimseye misafirliğe gitmiyorum her sese uyanıyo ve etrafa bakmak dan emmiyo en azındna 6 aylık olana kadar mecbur böyle