uykusuzpanda uyanık, bilişsel ilerlemesi iyi bir çocuksa çok rahat yapar. İlk zamanlar sık gidin okula öğretmenle iletişimde olun, zorbalığa uğramadığından emin olun gerisini çocuk halleder. Ben de eylül doğumlu kızımı tam zamanında başlatıcam iki yıl sonra, geciktirmenin hiç gereği yok bence