defnem1602 içiyordu aslında ama sonra içmemeye başladı. Hep aptamil kullanıyorduk içmeyince hipp,sma denedim yine yok. En son gece mamalarından aldım yine içmiyor. Uyku arasında veriyorum onu da çok az içip bırakıyor. Sütte vermiyorum napcam bilemedim 🤷🏻♀️