sedakaraman Bize doktorumuz şöyle demişti 3. Ayımızda eğer çocuğunuz sürekli oturmaya çalışıyorsa yani oturmak istiyorsa günde 5 dk koltukta ve ya oturma yastığında oturt demişti. Benim ikizlerimde sürekli oturmaya çalışıyordu öylede de denedim 6 aylıktı ikizlerim tam oturuyordu artık. Ama eğer öyle bir yetisi yoksa yani oturmaya çalışmıyorsa yapma