mekame3 o zaman bende bir tavsiye de bulunayim. 2 sene önce ikizlerimin doğumundan sonra hastanede bir ebe ılık süte 1 tatli kaşığı kimyon at karıştır iç gece yatmadan dedi ve ben bunu her gece uyguladım. Artık süt sagip buzluğa atıyordum buzluk ağzına kadar dolmuştu. 6 Ay önce doğum yaptım yine uyguluyorum artık fışkırıyor bazen içmiyorum hatta. Sütte gazda yapmıyor. Insallah herkese faydası olur ❤️❤️