[silindi] Merhaba. 40 günlük oğluma takviye olarak mama başlayacağım, hipp denedim sevdi fakat dışkısını 3-4 gün yapamamaya başlayınca golden goata geçtik henüz dışkısı düzelmedi hala yapamıyor. Ne önerirsiniz, hangi mamada böyle sıkıntı yaşamam?
bmbe2121 [silindi] 1-2 damla zeytinyağı damlatın mamanın icine. Sürekli mama değişikliği de çok iyi değil