20 günlük bebeğim var. Her iki saatte bir emzirmeye çalışiyorum ama uyuyakalıyor. Sarılığı yok. Ama uyudumu uyandırması zor uykuluyken maksimum birkaç dakika emiyor. Üstüne sütümü sağıp verdim onu da içti ama sonra kustu baya. Çişli bezi 5 i geçiyor ama böyle iyi beslendiğine emin olamıyorum uyuyunca emzirmek uzun sürüyor o sürede tekrar aç mı tok mu belli olmuyorolmuyor. Siz nasıl yapıyorsunuz uykuluyken emzirme işini?