sedakaraman 3. Ayda gaz problemleri büyük oranla bitiyor ve derdini daha iyi anlamaya başlıyorsunuz biz 4. Ay atağını çok zor atlattık (atak diye birşeyin olduğuna da kesinlikle inanıyorum ) 5. Ayın sonunda tam anlamıyla uyku düzeni oturmuştu ek gıdayada başlamıştık daha kaliteli uykuları vardı günde 3 defa 1,5-2 saat uyuyordu gecede uyanmıyordu. Elbette annelik zor hiçbir evresi kolay değil ama rahatladığım dönemler oldu benim