Merhaba arkadaslar bugün tesadüf eseri oğlumla oynarken sağ tarafta arkada azı dişinin ucu çıkmış baya görünüyor bugün tesadüf gördüm ağzını asla açtırıp baktırmaz o yüzden hiç fark etmemiştim. 13 aylık olmasına 5 gün var. 4 üstte 4 altta dişi var. Benim sorum önce köpek diş sonra azı diş çıkmaz mı ? Bizim köpek diş yok azı diş çıktı normal mi ? Cuma günü rutin kontrolü var doktora soracağım ama merak ettim şuan