Selammm güzel anneler 🥹🥰 kızım 6 bucuk aylık ek gıdaya geçtik , mama alıyor. Gece uykusunda saat başı ağlayarak uyanıyor ve mama istiyor yada ben öyle algılıyorum. Sizce mama yerine su vermeli miyim malum havalar çok sıcak ? Birde çok terliyor susuz kalıyor diye su vermek istiyorum. Doktorumuz su verebilirsin gece dedi ama bu kez de ya acıkmışsa diye yine mamaya yöneliyorum. Bu ayrımı nasıl yapmalıyım?