1 ay önce dişim şişti 20lik antibiyotik kullandım çektirmek için ilaç bitti 1 hafta geçti fenalaştım nefesim kesildi tahlil yapıldı kanda enfeksiyon var dedi antibiyotik yazdı onu kullandım tekrar ateşim çıktı öksürürüm duruyorum sırtlarım agrıyo 2 gün önce yine gittim antibiyotik yazdı zatürresini dedi bi hafta sonra gel dedi kontrole
Acaba bu kadar antibiyotik kullanmak zararlı mı 😤😤 zaturremiyim sırtlarım ağrıyo halim yok 16 aylık bebeğim var sizce nabayım akıl verin başka hastaneye mi gitsem