Miracinannesi_ 16 aylik çok aglamadi da sabah uyandığında sesi kisikti belki sonra duzelir dedim ama hala kısık bogazimi tahris oldu acaba diye dusundum ama yemeğinde icmesinde sorun yok başına gelen var mı kendiliğinden geçer mi doktora götürmek gerekir mi
askbebegimmbenim Miracinannesi_ 8 ay 22 günlük 1 hafta önce bı uyandı benim de bebeğimin sesi kısılmıştı. Korktum hasta oluyor sanırım diye ama dediğiniz gibi başka hiç belirti yoktu 2 gün yada 3 gün devam etti sonra geçti çok şükür. Sanırım yoğurt soğuk vermiştim ondan olabilir diye düşündüm
yavrupandaannesi Miracinannesi_ benim bebeğimde de oldu ses kısıldığı doktorum takip et dedi 3 gün burun akıntısı hırıltı öksürük başlarsa getir dedi ama çok şükür geçti
Miracinannesi_ askbebegimmbenim bende öyle yaptım yoğurdu önceden cikarmayi unuttum soğuk verdim belki de ondan oldu inşallah hasta olmaz kendiliğinden geçer teşekkür ederim
yavrupandaannesi Miracinannesi_ inşallah 3 gün gözlemleyin geçerse iyi ama devamında başka belirtiler olursa muhakkak doktora gidin geçmiş olsun
Miracinannesi_ yavrupandaannesi öyle yapicam gozlemlicem bu surecte dediğiniz gibi 3 günü gecerse doktora götürürüm çok teşekkür ederim 🙏