Kızlar selam, 15 aylık kızım var. Bugün kaka yapmış biraz ama ben ciddi anlamda ilk kez koku almadım kaka yaptığını da anlamadım neyse o sanırım 1 saat kadar kalmış öyle 🥲 ve özel bölgesine çok fena pişik yapmış bir ağlamak bakayım dedim kıpkırmızı hemen temizledim falan yıkadım ettim krem sürdüm ama hala aynı hiç geçmemiş bepanthol kullanıyorum ilk defa geçirmedi içim acıdı nasıl öyle görünce dokundugumda bile nasıl ağlıyordu başka ne yapabilirim. Muhtemelen sıcak ve kaka yüzünden tahriş oldu olmuş yani. Umarım idrar yolu enfeksiyonu olmaz ilk defa böyle oldu çok moralim bozuldu nasıl anlamadım diye kendimi suçlayıp durdum