Herkese merhabalar. 20 aylık bir kızım var ve bu zamana kadar kendim büyüttüm ailelerden destek almadan. Dolayısı ile kalabalık ortamda olmadı. Ama ben ara ara ailemin yanına gidip bir ay falan kaldım. Ama bebeğim çok bana bağımlı. Her çocuk bağımlı dediğinizi duyar gibiyim 😀 ama kızım öyle değil uzun süreli kaldığımızda bile tam olarak alışmadı onlara. Şimdi ücretsiz izindeyim be üç yaşına yakın işe başlamak zorundayım ala şimdi bakınca bu çocuğu nasıl okula gönderirim diyorum. Elimden geldiğince parka ortamlara sokmaya çalışıyorum. Anne bebek aktivitelerine gidiyoruz ama utangaç ve başka birine alışmadı çok zor bir çocuk. Var mı önerileriniz? Böyle olup sonrasında açılan çocuk annelerinin yorumlarını istiyorum ⚠️