İki tane kızım var 2.5 ve 5 yaşindalar. İkisini birlikte uyutuyorum ama çıldırmama ramak kaliyor gerçekten. O ona bir şey söylüyor ya kuduruyorlar ya da kavga ediyorlar ve sürekli konusuyorlar. Hadi hadi demekten yüreğim tükendi. Uyutmadan önce oyun oynuyorum,kitaplarini okuyorum mayissinlar diye ama yok her gün ayni olay çok yoruyor beni uyutmak. (Ayri ayri uyutun diyenler olabilir eşim yok tek kaliyorum,odada tek başına korkuyor.) Sizler nasil yapiyorsunuz ben miyim sabri tukenen sadece gerçekten merak ediyorum.