Minkkelebekk Kızlar merhaba sezeryan oldum 36 günlük olduk ilk 25 gün dikişlerim iyileşmedi iltihap aktı daha 1 hafta-10 gündür topladım sir yaptırmak istiyorum siz ne kadar zaman sonra ysptırdınızı
Minkkelebekk Eizeee evet ağdadan bahsediyorum sir olarak yazdım sadece canınız yanmadı mı dikişte de hissizlik var sonuçta
Eizeee Minkkelebekk göbeğimi alma gereği duymadım onun dışında bikini bölgesi çok etkilemedi dikişlerimi korkmayın yani
Hll112 Minkkelebekk ben 40 ımdan sonra ağdaya gittim doktorum sezeryan yerine yapılmasına izin vermemişti
Hll112 Minkkelebekk valla hiç sormadım henüz erken dedi doktorum sezaryen yerinden bende biraz korktuğum için bi şey falan olur diye hiç o kısma dokundurtmuyorum