Aag hamileykende boyadım emzirirkende doktoruma danıştım öyle boyadım bir sıkıntı olmadı şükür. Amonyaksız boyalarda varmış kalıcılığı az olan onlara bakabilirsiniz. Doktorum hepsinde kimyasal olduğunu ve açık havada boyamamı söylemişti öyle yaptım ben