Karın üstü egzesizi yaptırdınız mı hiç, kasları güçlenir. Günde üç dört defa ellerinden tutun kaldırın pratik olur onada. Normalde 3. Ayda başını kaldırması gerek evet ama her çocuk aynı değil 4. Ayı da bulabilir. Biraz sizde desteklerseniz kısa zamanda kaldıracaktır