14b05 elifbye kulaktan olanı diyorsunuz değilmi çok teşekkür ederim o içime sindi gibi çünkü bir kaç kişi daha tavsiye etmiş🙏
14b05 alexab çok teşekkür ederim genelde Braun ile Nexus önerilmiş ikisinden birisin alıcam sanırım 🙏
14b05 Burada bana yardımcı olan canım anneler hepinize çok teşekkür ediyorum gerçekten bu dünyadaki en zor meslek annelik bende 3 aylık anneyim gerçekten herşeye değermiş rabbim hepimizin evladını korusun ❤️🌸
Aag 14b05 omron marka kulaktan ölçer almıötık oğlum kesinlikle kulandırtmadı değiltirio temassız olanını aldık
14b05 mamabear_ çok teşekkür ederim şuanda Braun almaya karar verdim çok teşekkür ederim bugün çıkarız hastaneden bulmam iyi oldu 🤍🙏
Deletedmom_119 14b05 kesinlikle pahalı ama bir kere alırsınız tereddüttünüz olmaz daha iyisi yok. Osman gönülalda barun öneriyor
14b05 Deletedmom_119 gerçekten söz konusu sağlık olunca maddiyat akla bile gelmiyor biz grip olmuşuz eşimle ne kadar esirgediysek yinede bulaştı bebeğe dün tüm gün yandı resmen ateş ölçer doğru ölçmüyormus bende her ihtimale karşı doktorumuzu bilgilendirdim oda yinede gel kontrol edelim dedi iyiki gelmişiz yatış yapıldı bugün kızım çok daha iyi hamdolsun . Aslında ben tuhaflık hissettim çocuk gözlerini açamıyor ama çok hafif ateş gösteriyor ondan sordum doktora doktor değiştirmemi önerdi
Deletedmom_216 14b05 braun kulaktan ates olcerini aldim ben suan da tam olarak deneyimlemedim oglumun hic atesi cikmadi (umarim da kullanmak zorunda kalmayiz) ama mom da post acmistim bende en cok bu onerildi bide omron kulaktan atesolcer
14b05 Deletedmom_119 2 ay 23 günlük evet hastanedeyiz serum ile ağrı kesici antibiyotik vitamin gibi şeyler veriliyor şuan çok şükür çok iyi ama dün ömrümden ömür gitti damar yolu açılamadı küçük olduğundan artık olmadı yenidoğan hemşiresi istedik o süreçte babası bir yerde ben bir yerde hüngür hüngür ağlamaya başladık gerçekten rabbim herkesin evladını korusun ❤️
14b05 Deletedmom_119 amin çok teşekkür ederiz Allah razı olsun rabbim tüm hastanelerde şifa bekleyenlere şafi ismi hürmetine şifa nasip etsin ama özellikle bebislere çünkü onlara derdini anlatamıyor❤️🌸