Celestial Tugbaliya bebeğimde de olmuştu, doktora fotoğrafını gösterdiğimde “milia” dendiğini, yüzün nemli kalmasından kaynaklandığını söyledi, emerken süt gelince olmuştur muhtemelen dedi. Her emzirmeden sonra nemli pamukla temizleyip kuruladım geçti.
Bengisu_dunya Yenidoğan döküntüsüne benzettim kızımdada oldu. Boyle başlayıp kızamık çıkarmışcasına noktalar coğalmıştı. Hergün banyo ve mustela hassas cilt nemlendiricisiyle çözmüştük. Kakasında mukus kan yoksa aletji olduğunu sanmıyorrum. İnşallah bizimki hibi kolay halledebileceğiniz bir şeydir
Tugbaliya Bütun yuzunde pütür putur cikti ne oldugunu anlamadim 1 aylik oldu bebegim. Dr gittigimizde soracaktim unuttum tekrar goturecegim ama merak ettim bilen var mi
Anne_6 Tugbaliya bizde de olmuştu. Doktor önerisiyle Mustela nın nemlendirici kreminden kullandık. Düzeldi. Geçici bir durum merak etmeyin. Doktorunuza sorun tabiki yine de
zynpgdkl Tugbaliya yenidoğanlarda oluyor canım 1 1buçuk ay olduklarındA geçiyor kızımda da olmuştu hemde daha çoktu anne sütü alanlarda daha çok oluyormuş.. doktorumuz kuru tutun yağlı losyonlar sürmeyin ıslak mendille falan silmeyin dedi pamukla ılık suyla silin dedi..
Badevehande Hiçbirşey yapma bu bebeğin kilo alıyor demektir ben kızım 2 aylık hala oluyor . Anne sütü mü veriyorsunuz bende emziriyorum oluyor çünkü